28 Aralık 2012 Cuma

Evrene sipariş... iyi de... ya olursa????

Yeni yıl arifesi...

Hani adettendir ya geçmiş gözden geçirilir... bir çeşit bahar temizliği... tazelenilir... dilekler dilenir yeni yıldan...

Ben geçen sene, 2012 den fazla birşey dilememiştim... önce demiştim uğurlayacağım 2011 i itinayla.... hayatımda yepyeni sayfalar açan, kendimi yeniden bulduğum yıldı 2011.... 2012 onun devamıydı aynı doğrultuda... bir farkla... evreni öyle sık hissettim ki yanımda... sanki en çılgın isteklerim oluyordu...

Bu deli bir duygu... düşünsenize... o an aklınızdan geçen her şeyin olabileceğini hissetmek... bir şeyleri isterken, dilerken ya da aklınızdan geçirirken bile nasıl bir sorumluluk yüklüyor insana... işte öyle tuhaf bir duygu durumundayım şu an... bu duygu bana 2012 hediyesi... olmayanların derinine baktığımda zaten olmayacağını biliyordum içten içe... ama içimden geçirerek ah olsa dediklerim... oldular... karmakarışık düşündüklerim daha da karıştılar... en olmazlar oldu, en duymazlar duydu... öyle sık yaşadım ki birilerinin benim aklıma düştüğü anda aramasını... şaşırtıcı, hatta ürkütücü...

Yeni yıldan ne isteyeceğim... ya şimdi istediğim olunca aslında bumuydu dersem??? anlık düşünceleri öyle dalgalanıyor ki insanın.. ruh haline paralel... öyle olunca da aklınızdan geçenler anlık köşeleriyle oluyor... tepkisel... o kadar radikal değişimlere hazırmıyım gerçekten.. ah olsa deyip olabileceğine inanmadıklarımdan korkmuyorum olmazlar nasılsa..... ama ya olabilecekler...

Aklım sana bir kontrol memuru mu lazım evrenle aramızda... yok canım daha neler...

Yok yok bunlar hormonal sanırım... okuyunca kim inanır bunlara... benden başka....

İyi de ne istiyorum ki ben...

Ay sıkıldım.. evren de işini yapsın artık... beni dinlemesin biraz... ne dileyeceğimi zaten şaşırdım... ne istediğimi bulmam lazım...

Hadi hayırlısı... sevgiler :))

6 yorum:

  1. dun dunde kaldı cancagızım artık yenı seyler soylemek lazım mevlana&jack :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünü dünde bırakabilmeli aynen...
      heybesine yükleyip dünün eskilerini...
      uğurlamalı geridekini...
      ve yeni şeyler söylemeye başlamalı tercihen...
      iyi de peki ya evren??...
      ya bizden daha iyi biliyorsa bizdekileri :))

      Sil
  2. bır arkdas yazmıs yıllar eskıyınce yenı oluyor

    YanıtlaSil
  3. evren sana cevap verır kendı cevaplarına senı uyarlamaz; hayat sonucta secımlerdır evrende senın secımlerıne gore dondurur dunyayı ve evrenı

    YanıtlaSil
  4. evrenden aldıkların evrene verıdklerındır aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istekler, seçimler, farkındalıklar... isteyip de biliç altına ötelediklerimiz... seçtiklerimiz istediklerimizmidir her durumda... evren hepsini görür biz ise görmek istediklerimizi, farkındalıklarımızı... bir de nasılsa olmaz diye düşünüp keşke dediklerimiz var ya.. en tehlikelisi onlar... ya birden oluverirlerse peki.. olmayacağından emin istediklerimiz...:)) evrene onlarda gidiyor dimi???

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...