29 Ekim 2013 Salı

Ve döndüm.. ve yazmaya başladım yeniden....

Uzun bir ara oldu... biliyorum...

"Git gelmeleri" nin peşindeydim bunca zaman... içimdeki ses "daha, daha" dedikçe, ben de yollarda kaldım çoğunlukla.... Eylül ve Ekim... bu 60 günün 40 günü dışarıdaydım....

Önce Bodrum, sonra sırasıyla Yunanistan-Thassos İspanya-Barcelona, Amerika-Boston, Newyork, Malezya- Kuala Lumpur, Semperno, Kapalai, Sipadan, Mabul... döndüm... yeni yeni duruldum... eh artık yazma zamanı dedim ve oturdum blogların başına... :)

Hızımı alamadım 2 yeni blog dahil oldu yayın hayatıma :))))) Biri "Semaca Gezmek" son yazıda bahsettiğim yol bloğu... diğeri de "Su altı Fotoğraf Dünyam"... bir meşgulüm ki sormayın... Suüstünde de fotoğraf çekmeye başlayınca, ben de macbook da fotolara boğuldu... tam gün mesayi yapıyorum düzenleyip işlemek için.. ama biraz ara verip artık yazayım dedim yine de :)

Artık kış kapıda... biraz durmam da lazım.. ama içim pır pır... şu Yeşil pasaport işini de halledersem, beni tutana aşk olsun...

Gezi planları yapmayı, araştırmayı, ekonomik davranmayı... öğreniyorum yavaş yavaş... hostel ve airbnb ile tanıştım... gezi virüsü girdi kanıma... ve tedaviyi reddediyorum... :)))))

Bir arkadaşım diyor; "Sen hiç bir şeyi normal yapamaz mısın... illa abartmak zorunda mısın"... haklı sanırım... sanki durmamam lazım... sanki hep koşmam lazım gibi bişey bu...

Yok ama.. öyle koştur koştur bir durumum da yok aslında... keyif keyif yapıyorum her şeyi..

Bunca gezinin arasında "Medikal Leadership " ve " Health Coaching" ile ilgim sürüyor... Sürüyle kitap aldım Amerikadan... çalışma odamda hazır... yavaş yavaş proje netleşecek... hayırlısı...

Kendimleyim.. dinginim... iyiyim...

Ara ara aklım karışsa da, parçalı bulutlu olup acabalansam da, yeni hayatımdan son derece memnunumum... giderek daha emin oluyorum en doğrusunu yaptığıma... bu yeni beni seviyorum...

Artık hem deli, hem çocuk hem akil olabiliyorum eş zamanlı... olmam gerektiği için akil durmalara gerek yok... rahat giyiniyorum... zamanımı tümüyle kendim yönetiyorum.. keyfimce.. daha ne olsun ki...

Evet şimdilik bu kadar olsun... ara sıra içimden gelenleri yazmak için yine burada olacağım...

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...