5 Şubat 2012 Pazar

İstemek mi?.....ne demek?...

Çok sıradan, çok günlük.....bir o kadar da iddealı dimi....

Su istiyorum demek gibi mi, yaşamak istiyorum...... zengin olmak istiyorum demek gibi mi ressam olmak istiyorum...... istediklerimiz, tutkularımız, istemediklerimiz, isteyemediklerimiz, istemeyi bilmediklerimiz.. istemekten vazgeçtiklerimiz.... isteyecek kadar istemediklerimiz.....

İstemek için öncelik..."istenecek şey"......ve isteyen kişi......yani birey ve istediği.....ortaya koymak, açık....en azından kendi içinde net.......bir risk alma durumu....olmama olasılığını da kabullenip ya da hiç görmeyip....oyuna girme durumu....İstemek.... beyan etmek....kendine yada çevrene....peki ya sonra... ya olmazsa....alamazsan...ulaşamazsın....bir acı, bir yenilgi, bir kızgınlık, bir kırgınlık durduk yerde.....o halde.............

İstemek......aslında beyanla beraber bir harekete geçme durumu....istemek=aksiyon......kişi isterse diyor çekim gücü inananları....yeterince isterse....istediği gelir bulur onu...hatta diyorlar...bir şey dilerken dikkat edin "ya olursa" :))... öyle yada böyle..."ben istiyorum" demek...buradayım, istiyorum ve bu yolculuğa varım, harekete geçtim bile demek..... gerçek bir iddea durumu....eyvah ki ne eyvah...hazırmıyız acaba....

Oysa, imkansızı istemek; olmayacağı baştan belli diye baştan kabul etmek... affetmek gibi kendi edilgenliğimizi.... baştan yenilgiye özürüyle hazır olmak...evet en kolay isteme yolu, imkansızı istemek....kıpırdamaya bile gerek yok... bu maç zaten oynanmayacak.....imkansızı istemek..... meze gibidir rakı sofrasına..... dertlenmek için iyi gelir hatta....

Peki istememek..... yenilmemek için önce kendine.... kırılmamak için bir daha.... vazgeçmek tümüyle...... risk almamak hiç bir daha...... "istemiyorum" umlara sığınmak......... bilinçaltını bile bu öfkeyle susturmak...hayır gerçekten istemiyorum........ bu maça hiç çıkmıyorum.... kimse yada hiçbirşey beni acıtmayacak artık.... ama asıl yenilgi bu değilmi gerçekte?

Birde.....pek sık görülmese de.... tutkuyu bile kaybedebilir insan... kaçar anlam tümüyle..... artık istese bile... isteyecek kadar önemsenemez hiçbir şey.... işte bu maç için alan bile kalmamıştır sonunda..... istemeyi özlersiniz.... tutkuyu... o cesur başkaldırmaları..." ben varım ve istiyorum" demek ister bir yanınız... peki ama neyi..... işte kaybetmişliğin dayanılmaz hafifliğinin sonu....artık istemeyi bile beceremezsiniz.... bir çok başka oyunla avunursunuz, anlamı size sorgulatmayacak.....

İşte....bir istemek dedik nerelere geldik....
Cesurmuyuz isteyecek kadar....
Korkusuzluğumuz yeterlimi.....buradayım diyecek kadar.....
Enerjimiz kaldımı bu yolculuğa çıkacak kadar....
Kendimizi seviyormuyuz...ben buna layığım diyecek kadar....

Kimbilir belki de.....
Hadi hala vakit varken....vazgeçmeden.... baştan kaybetmenin, dayanılmaz çekiciliğine rağmen......
Denemek gerek...belki de hemen....

Sevgiyle :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...