1 Şubat 2012 Çarşamba

Ve içimden YAZMAK geldi....

Aynen de öyle vallahi..... yazmak devamlı...anlatmak anlatmak.....ne mi...bilmem...herhangi birşey olabilir aslında... bu öyle bir hiski...sanki çok ilginçmiş gibi...sanki herkes de işi gücü bırakmış bunu bekliyor gibi... çok da umurundaymış gibi :)).... sadece benim..... biliyorum... olsun... kendimle konuşur gibi.. kendimi bulmuş gibi.... belki hatta belli mi olur...benim kendi yolculuğumda misafirler olabilir ara ara... izlerler...yolculuk ederler benimle birlikte..hatta hatta itiraz eden olur..kızan olur ciddi ciddi... bakarsın burada...bir duygu da bir yazı da...ben ya da bir diğeri... işte aynen de öyle olur :)) ya da ne iyi geldi.. tam da zamanında olur:)) belli mi olur...
Sevgiyle...

2 yorum:

  1. vallahi iyiki içinden yazmak gelmiş de biz de sebepleniyoruz sayende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :)) ben de zevkle okuyorum argos'u....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...